27 juni

jahapp, känner att de inte kan va så kul att läsa min blogg när ja är så trött hela tiden, men iallafall. ja är trött.. jätte trött. vart uppe och i full gång sen klockan sju imorse, tävlat idag.

Första klassen var ju en stilbedömningsklass, vilken inte gick så bra, de stod på lappen att ja höll för högt tempo, nahe, de visade sig att där man skulle gå på sex galoppsprång red jag på fyra ;D hahah.. hihi... men gick iallafall nolla och kom strax utanför placering.

nästa klassen gick klockrent, och där hade jag nytta av mitt höga tempo, första som gick 0+0 och upp i ledning. tyvärr så slutade jag som trea , men är feting nöjd med supreme som för en gångs skull tyckte att det var riktigt kul att tävla (:

tävlingsdagen var äckligt varm, men roligt att sitta och garva tillsammans med ida och marie, stackars ida som bara hade oturen med sig denna dag, men gjorde en super snygg sista runda.

imorgon ska jag jobba så de är nog  bäst att jag sover nu (:






Kommentarer
Postat av: Ida

Jamen eller hur, de klappade ju inte ens åt vinnaren! Dåligt.. Då måste jag klappa högt, va glad att jag inte dansade och sjöng hejarramsor med ;) DÅ hade du fått skämmas på riktigt haha

2010-06-27 @ 22:19:13
URL: http://inhast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0