16 juni

skriver nu ist för ikväll. är as nervös inför att börja jobbet på måndag. vill verkligen inte jobba men måste. måste ha pengar. ska ju köpa ny häst. regina och jag satt o glodde på nya kusar igår, och hittade en hel del vi ville ha, jag funderar faktiskt på att köpa två. en fölis och en 4-5 åring. men vi får se (:

på tala om regina så är hon första dagen på sitt jobb idag, regina 32 år gammal och aldrig jobbat tidigare har nu ett jobb!!! och är där nu!!! de är ju fan nått tidningarna borde skriva om, detta är stort! mohaha :D

ja ska iallafall ut till svärtinge nu här snart och rida en sväng på supreme, blir bara till o mjuka och imorron ska han vila. sen på fredag mjukar jag och på lördag tävlar vi på eken, 1.10-1.20 (: vi får väl se hur de går.











Kommentarer
Postat av: Ida Norlin

Va, har hon aldrig haft ett jobb? :O

2010-06-16 @ 16:15:21
URL: http://inhast.blogg.se/
Postat av: Regina

Va fan! Jag har visst jobbat! Först hårdare än hårdast i tio år för ingen lön alls knappt. O sen i 10 år till helt utan lön :-P Så nog fan vet jag vad jobb är (iaf fysiskt) Detta jobbet är ju normal lön o lugnt o fint.. :)

2010-06-16 @ 21:01:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0