27 juli

idag på jobbet så har jag värmt loss brännarna, eller vafan, ja orkar inte förklara för ni fattar iallafall inte, losers. men skitsamma, jobbigt vare, blir samma sak imorron... sedan är det dags för "lilla" dessie att krypa in i maskinen..

hm.. ni kanske undrar om ja gjort nått nytt hyss på jobbet.. jorå, jag har målat jonas sparkcykel, ( min plastpappa ) de får han se sen om 4 veckor ;)

sen har jag väl jävlats lite med göran också.... de hör ju typ till..

























mohahah.. ah.. men sen supreme går klockrent, han åker liksom hem nu om en vecka :D eller kanske redan på söndag, beror på om de hinns klart med allt. transporten är även som ny nu, helt sjukt hur fin den blev, tappade nästan andan när jag såg den. bilder kommer (:

supreme fick en ny gelepadd idag, den tyckte han om! ;D men de gjorde inte dessie plånbok...









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0