25 juli

tjabba. ska berätta lite kort om helgen.

Fredags: var ute med jacke, martin, steffie mm. på trädgårn. sedan bar de av mot hugo. super rolig kväll!
Lördags: jag var Dj på en fest, (: beccas killes mammas fest :P första gången, men de gick riktigt bra faktiskt och det var väldigt roligt, hoppas på att få göra de igen.
Söndag, idag: vaknade kl 4 på eftermiddagen i panik. jojje fyllde ju år och jag skulle va i kimstad kl. 4, slängde mig i bilen och var där ett tag. sedan körde jag pappa till kungsgatan så han kunde hämta jobbarbilen och sedan ut till stallet och red en pigg och glad supreme.


























kämpig helg, ingen lugn och ro ;) är även jätte nervös inför imorron, ska köra själv till jobbet i fyra veckor nu, samt jobba helt själv :(






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0