20 juli

tja, vet inte om ja är lite sjuk eller nått idag? jobbade som vanligt men efter lunch satte ja mig i en stol och frös som fan och kände mig plötsligt jätte sjuk, så jag sa till jonas att peta på mej om 10 min. jag somna direkt. jag som inte ens tycker om att sitta på stolar skulle i vanliga fall aldrig kunna somna i en. jonas väckte mig efter en halvtimme. då gick ja upp och gick o satte mig nere i garaget på en stol, pang så sov jag igen, vaknade lagom tills det var dags att stämpla ut. inte okej, ja tror jag är sjuk...

igår mådde ja lika konstigt, fast inte på dagen utan på kvällen, orkade inte åka till supreme, orkade inte röra mig alls. så regina fick åka ut och fixa allt åt supreme. så blev en vilodag för honom, men idag blev det ett tufft pass med massa muskel övningar, han vart så svettig att t.o.m rumpan vart löddrig uppepå.

imorron får han väl ta ett långt men mjukande pass. blir nog bra tror jag. jag borde faktiskt sova nu, så kanske de här knäppa går över?


bild från 2008 när supreme var halt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0