18 juli

jag är dålig på att blogga. men nu ska ja ta och skriva några rader.. har ride som en galning, och i fredags var jag ute med emma mm. var roligt (: på lördagen åkte jag och pappa till IKEA och köpte grejer och jag köpte den nya back on track hjälmen. den var snigg, men mest för att den var så jävla säker nu när ja ska börja med farliga hästar, mohaha ;D

supreme mår bra, han får ju komma hem om typ två veckor, och ja tror han känner av min glada energi, för han blir lika lycklig han (:


























vi busade även lite med thord på jobbet, alla har ju en egen sparkcykel,som dom är ganska beroende av, dom har alla sina verktyg på den,  vi gömde den ganska fint....



i den lilla lådan som de står " öppnas sist " på, i den ligger det en kniv :P hahah...









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0