9 januari

dagen började med att en as trött dessie slet sig upp ur sängen och tog på sig termostället , efter ett tag stog pettersson på parkeringen , sedan blev de till o jobba fram till kl. 12. imorgon ska jag dit och jobba igen! 

när ja sedan kom till regina så blev de till o hämta hö hos gisela ute i gårdeby! fick med oss 60 bal hem. men såklart så ville gisela ha hjälp med o kasta ner halm med , ja men såklart att vi kan hjälpa dig med det , då tänkte man för sig själv att ja hon ska väl bara ha ner 20-40 bal , men nejdå.. 120 bal!!! och jag som hade ont i ryggen innan , sedan kom vi hem och lastade ur allt hö.

sedan blev det en ridtur på fältet i den djupa snön , supreme var helt underbar och mitt dåliga och tvära humör vände kvickt!!! denna underbara känsla kommer jag leva på länge.. tills ja blir arg igen x) 

nu borde jag ta en dusch , men inte tvätta håret för de har jag ju slutat med , sedan kommer väl esset och så ska vi glo rulle! sen äre natt natt för dessie , jag har ju ett jobb att tänka på nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0