7 januari

GRATTIS REGINA PÅ 32 ÅRS DAGEN, SNART ÄR DU EN TANT MED GRÅ BYXOR OCH BASKER!



sitter just nu mittemot den nyblivna tanten , oh ja , hon ser faktiskt lite äldre ut idag, mohaha.. 14 i huvudet , 32 i kroppen och 85 .....

nu snart kommer annie så ska vi ta och rida en tur , hon är ju längre än mig så hon får ta supreme så får jag ta den galna ponnyn ;D bästaste korint! hoppas han försöker kasta av mig :D


ja ja , de gick iallafall bra , annie red ju supreme och dom gick omkull en gång bara , i skritt.. hatar is.. men de hände inget med supreme iallafall , för strax efter knäpptes dessa bilder..



anledningen till att ja kan gå i mål med en bra tid , vägvinnande galopp..



jag och lille korint.. och ja.. han försökte kasta av mig , många gånger och stegringarna ska vi inte tala om.


Kommentarer
Postat av: Regina

Tack så mycket Dessan <3 Snygg bild rö..Burrigt :-P

2010-01-07 @ 11:47:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0