6 januari

jaha idag vaknade jag av att pappa sprang in i rummet och sa " dessie kom de är en gubbe här nere som vill prata hästar med dig " jaha så jag sprang ner och träffade gubben som tydligen hette " lollo pettersson " eller kallades iallafall för de.. han ville ha hjälp med sin travare , att köra in den. så nu kommer jag ju hjälpa honom några dagar i veckan o ta lite fodringar och sånt.. får väl se hur de blir..

sen red jag supreme , pissväder idag , lite för kallt och mkt pissigt med snöandet! men men , de gick bra , supreme vart trött.



fick ett ryck och åkte tillbaka till regina vid 8a tiden , då badade vi bubbelbad och rullade i snön. de var gött.  ( känsliga personer varnas )





shit , regina ser ut som en strandad valross och jag ser ut som en groda...


Kommentarer
Postat av: Becca

Gash, ni har inte alla hästar hemma va xD fan ni kan ju inte rulla omkring i snö i sisådär fan 16/20 minusgrader xD

2010-01-07 @ 16:16:03
URL: http://bejbidoll.blogg.se/
Postat av: Dessie

HAHAH! jorå de gick bra.. men SJUKT kallt var de!!!

2010-01-07 @ 19:46:45
URL: http://teamsupreme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0