31 januari

jag börjar bli lite slarvig i mitt bloggande.. hmm.. igår så red jag borgholmrundan , supreme var bäst! han är otroligt stark asså! långtur och jobbiga övningar i en halvmeter snö! senare på dagen åkte jag till mamma, där såg vi på Twilight, jag har ju vart jätte anti imot dom filmerna , men sen läste jag böckerna och kände mig tvungen o se filmerna, så ja.. nu är jag kär också.. fan ;) 


grrr....

sedan sov jag kvar hos morsan , och åkte därifrån idag vid kl 12, sedan jag jag en tur på fälten och i skogen , supreme hade träningsvärk men var på bra humör och var super duper söt idag!!!!



























nu ska jag försöka städa mitt AS stökiga rum, men först ska jag duscha!! och vet ni, nu har jag inte tvättat håret på 5 veckor!!! :D hahah.. men idag ska jag faktiskt tvätta det.. nu ger jag mig ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Va fan skojjar du?! Ska du tvätta håret idag? Hahahaha kors i taket! :) Cool dubbelbild rö ;)

2010-01-31 @ 17:25:40
Postat av: emma

bra att du ska tvätta håret (Y) jag tror fortfarande på att va ren ;) hahaha!!

dessie. din tönt. det var ett år sen alla andra var kära i honom;) haha! bästa dessie

2010-01-31 @ 19:45:02
URL: http://emmaschwartz.blogg.se/
Postat av: Dessie

jasså ja tror på att va skitig.. ja mår dåligt nu när ja är ren ;/ ... ja men gud va bra att de va ett år sen, då har jag honom snart för mig själv , stolt MOHAHAH

2010-01-31 @ 20:04:46
URL: http://teamsupreme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0