29 januari

jaha ja , då är Fredags kvällen slut.. Har spelat laserdome i 4 timmar!!! HELT SLUT!  vi körde IT vs. HÄST ..fan va bra vi var ;)























Idag har skoldagen gått upp på att vara i hageby , var ...kallt! Red Goliat. Stel liten häst! Men de gick väl bra tycker jag. Sen fick jag komma hem och rida riktig häst!!!! Men vägen till stallet har nog aldrig kännts längre.. jobbigt att gå genom skog och över äng när det är en halv meter snö. Men gud så underbar supreme var idag! Han vart lite trött på slutet och vafan klart de är jobbigt att jobba i form i en halvmeter snö! höll på med byten o massa jobbigt skit! men sen skrittade jag av heeeeeeela golfrundan ;) och då vart han ju pigg igen... haha



nu ska jag väl typ sova... som sagt heeelt slut.. imorrgon är en ny dag, o de är lördag , dvs LÅNGTUR!
ajuste och ny kryssning bokat tillsammans med morsan och kanske regina ;) MER DANSBAND!























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0