27 januari

har vart lite dålig på att skriva nu känner jag, men är sjuk.. orkar knappt något. säker bara trött efter kryssningen och lite vitaminbrist.  hehe , de går ju över.

idag har jag ride en galen supreme! kände när ja gick till stallet att jag var helt yr o knappt orkade gå.. de fick ja ändra på när jag red , supreme var galen , stegrade , bockade o kastade sig rakt upp. sjukt att ja satt kvar. haha. älskar när supreme är sådär.

imorgon är de praktik hos fredrik, även fast ja mår piss så måste jag ju gå. kan ej va borta mer från praktiken!



Kommentarer
Postat av: Susanne

Jag trodde det var mycket vitaminer i öl;0)

2010-01-27 @ 16:32:16
Postat av: Dessie

haha ja de är de nog med, ett kort tag mår man ju toppen iallafall ;)

2010-01-27 @ 17:11:35
URL: http://teamsupreme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0