22 januari

kul en hel fredagskväll gick åt till att plugga!! FYFAN! såhär går det när man ska lämna in senast en söndag. då väntar ja med det så länge jag kan. planen var ju att ja skulle leta reda på en bra litteratur analys på nätet men hittade ingen bra så jag fick skriva hela bokanalysen som en normal människa , vilket betyder att jag var tvungen att tänka väldigt mycket vilket gjorde att klockan blev väldigt mycket. men nu är den iallafall klar och jag är nöjd. skulle jag få ett IG så vet jag vem jag ska döda. plus att nu har ju våra dumma lärare komme på att vi ska skicka över våra arbeten genom fronter? nått nytt jävla program, och ja fattade ju inte ett skit? tänk om hela min uppgift ligger uppe så att hela jävla skolan kan se de nu då? GAAH , jag gillar att skriva ut , lämna in , så är de klart.

Idag har jag iallafall vart o ride på åby , hade en kuse som hette steffie , stel som en planka , tvi fan, men man blir ju lite nöjd när man får de stela hästarna att iallafall börja sig lite någon gång!

sedan kom jag hem och drack kaffe med regina och linda melin som var på besök. Och sedan red jag supreme , och det var ingen stel planka iallafall kan ja lova! han är mjuk som en gummiboll och idag var han 100% ig så nu behövs inget mes ridande mer, iofs kommer han bli tvungen att vila 3 dagar nästa vecka ;/ på måndag är jag på kyssning och tisdag, torsdag är den dumma teorilektionen, men sen är det slut på dom och då är de fan dags att åka till johan!!! ajuste , ja har även vart duktig och städat mitt rum denna kväll! , vilket roligt liv jag har mendan alla andra är ute och super så städar jag rummet, pluggar och bloggar? men men, jag har väl hela livet på mig o supa, plus att så jävla kul är de ju inte.. speciellt inte dagen efter när man ska upp och rida! har man inte hästar att tänka på så kan man nog leva på de sättet.

nu har jag även slutat jobba hos pettersson med, känns skönt !! verkligen. det var inget seriöst med den gubben!
NU ska jag sova.. klockan är ju halv 2 på natten och jag ska upp och rida imorron och sen sova hos reggy för att kunna gå upp o rida as tidigt på söndagen för då åker jag ju på kryssning och ska se larz kristerz ;D natti.






Kommentarer
Postat av: Marie

Haha ska du på KYSSNING ??!! Kan inte Regina rida när du är borta eller har hon blivit en mes ??

2010-01-23 @ 17:12:10
URL: http://flaret.blogg.se/
Postat av: Dessie

hon är en mes ! ;O

2010-01-24 @ 10:48:20
URL: http://teamsupreme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0