14 januari

JAG EXPLODERAR SNART!!!

sitter i skolan nu och dom bara öser plugg över oss , första veckan i skolan? snällt , har inte ens kunna haft praktik eller ridning denna vecka... bara hoppspecialen..

idag har jag iallafall

* skrive rapporten
* fixat ledighetsansökan
* lämnat in lappen vi skulle skriva på om matte B
* Fixat filmen the reader
* fixat alla papper till analyserna

imorgon ska jag

* skriva filmanalysen
* Göra biologiuppgiften om hur en ny art uppstår?? SVÅRT
* Börja lite lätt på bokanalysen, om jag hinner..

när denna hemska dag är över ska jag till körskolan och ha teorikurs, tivfan. sen hem o se the reader..
Supreme stackarn får vila idag.. men imorron är vi taggade igen och sen är de ju helg , då kan man ju rida ut! :D
pratade även med mari calgren så då blir de dressyr träning nästa vecka på torsdag , då blir de iallafall en ridhusdag och så får vi se om jag åker till johan nu på onsdag eller onsdagen efter de.
























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0