13 januari

sitter i skolan ,det är inte alls kul... men har faktiskt fått beröm av min matte lärare idag , och de har faktiskt aldrig hänt förut! snart dax att pappa kommer och hämtar mig , då blir de till o vänta på att han ska sluta och sedan åka till bibloteket och låna en bok till ett arbete i skolan.

imorgon blev de tyvärr ingen praktik för att vi har fokus vecka och vi ska lämna in en rapport på fredag som jag inte ens har börjat skriva på , så då sa lärarna att ajja bajja du måste vara i skolan. Efter de ska jag till körskolan och ha teorilektion, suck.. och den slutar sen ;/ så supreme måste vila imorron med!!! panik , dåligt planerat!!

Idag ska jag iallafall rida lite dressyr när jag kommer hem , om de inte är så att de fortfarande finns lite ljus ute , då rider jag nog ut .. har ju äntligen börjat fatta lite hur man rider , haha. nu kan de bara bli bättre, innan de går sämre igen ;) UTVECKLINGS BEVIS heter de..



Kommentarer
Postat av: Marie

Skitsnygga transportskydd, men OJJJ vad många kardborreband!!??

2010-01-13 @ 20:24:56
URL: http://flaret.blogg.se/
Postat av: Dessie

hahah jaa 6 st , men dom sitter bra ! ;D

2010-01-13 @ 21:01:40
URL: http://teamsupreme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0