11 januari

jaha , vaknade hos min moster , tidigt som fan , strax innan 7 , för att ta hand om 3 barn då hon skulle åka på halkan , sedan kom niemi och hämstade den minsta , så slapp jag ha en bebis på armen och passa 2 springande busande barn.... sedan åt vi frukost, efter de lekte barnen så jag städade hela deras hur och diskade... låter de som något som ja skulle göra ??? NEJ! ;D men de kan vara bra för mig att få känna på hur de är att städa , diska och ha barn , för då vet jag ännu mer att ja aldrig ska ha ungar eller städa o diska ;)

sedan kom regina och kai och hämtade mig , och så åkte vi hem till rugge och drack kaffe och sedan red jag borgholmrundan , gick as bra , supreme är tagg och mjuk som en gummiboll i kroppen!! underbart, hoppas att de hänger i även i ridhuset och på tävlingarna!

på kvällen var jag med esset och glodde rulle , och drack lite kaffe hor regina , nu glor jag på medium och imorron äre plugget och hoppspecialen , riktigt hoppsugen nu faktiskt.... fast ...på en riktig häst.. SUPREME!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0