7 februari

vaknade vid kl 1 idag och gick över den där jävla ängen till stallet ;D där väntade 2 helt galna hästar! först drack jag såklart lite kaffe hos regina och sedan red jag en sväng, supreme blev trött, men han var sjukt pigg och han kändes som en tickande bomb under hela ridturen, satt typ bara och väntade på att han skulle kasta av mig ;)

imorgon ska jag köra på körskolan, åka ner på stan en snabbis och sedan hem och packa och sen rida och sova över hos regina, för på tisdag kommer hovslagaren och ja ska ju tydligen skriva ner hela händelseförloppet! (skoluppgift) sedan kl halv 1 drar mamma, jag, regina och kai på kryssning och dansar hela natten åt flamingokvintetten ! ;D WOHO! jag är en helt vanlig 17 åring ;)

























nu vill jag verkligen ha sommar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0