5 februari

sov absolut inget inatt , jag vet inte varför, var pigg helt enkelt.. och sen lyssnar jag ju på twilight ljudbok, och de var så spännande ;O så idag var jag faktiskt hemma .. igen.. så jag red ut en sväng när jag hade vaknat till, var mys, supreme hade nog lite träningsvärk från igår, stackars han som fick göra samma jobb idag , hehe ;) men han var fin, och han vart trött!































sedan drack jag kaffe hos regina och glodde på sex and the city och top model , haha. nu såhär på kvällen har jag tage en whiskey och sytt mina byxor ;D brallorna med kedjor... jag är dutti *stolt* och hängt tvätten, kors i taket.
nu ska jag äta mina chips och mentos och glo på TV ;D





Naturliga skönheter ;D haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0