4 februari

då var denna dag snart över, vaknade vid 12 av att regina ringe och väckte mig. klädde på  mig och tog ett djupt andetag innan jag tog mej ut.. de räckte att pulsa fram i snön några meter så hade jag självmordstankar.. snön var till midjan på mig på vissa ställen. ALDRIG MER!

Sedan red jag iallafall, och det var visst en till som svättades och fick mjölksyra i denna snön! han lyckades även att trampa av sig en sko , men de gör inte så mkt för hovslagaren kommer på tisdag och hoven såg super fin ut. men iallafall, det var super härligt att rida i denna snön!

imorgon blir det till o försöka ta sig till hageby och rida. sedan hem och rida supreme , och ja? sen har jag nog inga planer. stanna inne.. tagga inför kryssningen tisdag-onsdag ;)

























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0