2 februari

MAN FÅR VARA SOM MAN ÄR NÄR MAN INTE BLEV SOM MAN SKULLE!

Jaha vart ska jag börja ...? denna dag har faktiskt vart jätte bra! Började i skolan, de var kanske mindre kul , men ändå kul! , hela dagen har vi typ diskuterat. alla lärare vill att vi ska diskutera hela tiden, men ja fattar inte varför, för våran klass är ju så jävla bra på de ;D åkte med madde till special hoppningen, och där hade jag krutponnyn moa ;D gick jätte bra, iallafall i slutet ;) haha.. sen åkte jag med madde hem och då var det trångt i bilen! ;D FULLPACKAT!



Sedan kom jag hem och red bästa supreme! ,  han är så jävla mysig just nu, och det är bara för att jag är på så bra humör ;D och kors i taket , red i hoppsadeln idag ;) får se om de blir till o hoppa lite i helgen!

Nu ska jag bara njuta av mitt goda humör och sen ska jag sova gott! ;D mitt motto: hold on tight to your dreams!! allt går om man bara vill , livet blir vad man gör de till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0