17 februari

sitter just nu i skolan, har jobbat som ett svin idag! har nu valt en till kurs, specialhoppning B och den kommer vara på helgen, så nu får supreme hoppa extra mycket, då blir han nog glad... haha...

igår fick kusen vila, elin och jag hade en plugg kväll, och det behövdes verkligen, gick och la mig med huvudvärk helt utmattad och somnade direkt! idag ska iallafall kusen på komma ut på en tur i den djupa snön.

imorgon är det min sista praktik dag hos fredrik spetz och efter det ska jag träna dressyr för mari calgren kl. 20.10, känns bra att börja träna lite igen, hehe ;) får se vad kusen tycker om det.

idag är iallafall planen att bli klar i skolan, åka hem och byta om och sedan ta en köpp kaffe hos regina och rida, sedan blir de sons of.. heeeeela kvällen hos regina och sen sover jag kvar där ;) underbart.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0