9 december

jag är helt slut, orkar inte ens skriva.. har jobbat hos björn idag, på förmiddagen hade jag sjö. stallet själv och sedan gjorde jag och elin udden tillsammans som vanligt, sedan red jag royal och elin phi phi. sedan hoppade björn cherry. bästa cherry. björn hoppade även latin. några fick gå slingan och några red elin. bra dag!!!

mina kusar vilar. och på lördag kommer den nya hästen, mr understatement. e: szkopul. han ska gå ett par dagar hemma hos oss, tills vi ser om han går ihop med toppe och supreme, gör han de ska han vet. besiktas och sedan äre bra för mig och börja träna och senare förhoppningsvis tävla.


szkopul


























MR understatement








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0