7 december

idag har jag vart i skolan dårå, hade redovisning, vart ju ett bildspel dårå. gick väl bra, men hade vart roligare med en film..

efter de vare anatomiprovet som gällde, och denna gången satte jag de fan tror ja ;) YES!

efter skolan så åkte jag och pappa till kvarn, efter att ha haft ett helt bildspel om foder så kände jag att ja var tvungen att fylla på lite bland fodret.. blidde lite kalk, kli och linfrö. toppe gillade inte linfrö.. men de får han allt lära sig att tugga i sig!! ska även åka in o köpa mej en ny kraft till honom också.

men imorron åker ja till nyköping kl 8. eller snarare, hela specialhoppningen åker dit, vi har utbytestävling emot äckel nyköping, och vi kommer vinna stort.. för gör vi inte de .. då bränner ja upp deras skola..

nästa vecka har vi övning inför hästskötarexamen.. ja är så jävla nervös inför den alltså, de är ju massa teoretiskt om fodersmältning , löshoppning o massa skit, men sen är som ju så jävla hårda på de praktiska med, som är häst vid hand och longering.. FYFAN! är as nervös..





på med bettskenan nurå, och gå och lägga sig.. ja gillar inte bettskenan..








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0