30 december

hejsan alla, förlåt att jag inte har skrive. jag har iallafall haft en jätte bra jul. har vart väldigt mkt hos mamma. har fått jätte fina saker av alla! tack så mkt!! hästarna har vilat lite eftersom det kändes som att jag ville passa på och andas ut lite ;) men idag har dom blive ridna, pigga som as såklart. men de gick jätte bra med båda, toppe var med lös. imorron hinner jag säker inte heller skriva ;) ska på middag hos hanna kl 5 och sedan bär det av till otten för en utekväll (: ska bli super kul. ska försöka göra något med hästarna så dom är lite trötta när raketerna börjar smälla, annars blir dom väl helgalna inne i stallet. hinner jag inte rida så longerar jag alla ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0