19 december

ridit ut på Mr idag med matilda. trevligt sällskap, men helvete vilket väder. ville dö. ridturen var bra förutom de sista fältet hem, vi trodde vi skulle dö.. vi vet inte vafan de var för fel på det fältet, de gick upp o ner o upp o ner o upp o ner.. hästarna orkade inte gå, vi fick stanna o vila 100 gånger.. vi var så glada att vi klarade oss hem tillslut.. herregudars... o helvete vad jag frös.. trodde jag skulle dö..

supreme har vilat, för jag var för frusen och för trött för en häst till, de blir hans tur imorron, då får ante vila.

hageby imorron då.. JAAG VILL INTE ! PANIK!!!

har pluggat som fan på provet inför imorron , men jag kan det verkligen inte, tugga till träck, allt om hästens mage liksom, enzymer hit o mikroorganismer dit.. jag kommer dö.. plus hästskötar examen, egentligen är det ju lite mer som ett test på vad vi kan inför den stora.. men shit, longering korrekt, häst vid hand, knoppning, lindning, foderkunskap, hemliga lådan och de där jävla provet.. jag vill inte... jag kommer aldrig klara det..
































Kommentarer
Postat av: Ida

http://hastoridverksamhet.blogg.se/2010/december/hastskotarexamen.html

2010-12-19 @ 19:46:27
URL: http://inridsport.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0