18 december

idag gick Mr jätte bra, till en början var han som vanligt sjukt heeet och lite halv stel, men 100 gånger bättre än igår. mjuknade mkt snabbare denna gång, han lär sig sjukt snabbt den där kusen. vart ganska mkt trav idag, igår var han allt för het för trav ute på fältet, men idag fick vi även till galoppen lite bättre. blir till o öva. avslutade det hela med att skritta en sväng i skogen och skrittade upp till mitt hus, de tyckte han om, bara det att när han råkade trampa på en kvist som knakade till så flög han rakt upp i luften och intog flykten för livet.. oj oj oj, jag har så mkt att lära honom..

supreme gick kanon han också, ännu en gång, vilken skillnad. var ganska skönt att sätta sig på en kuse som faktiskt förstår vad jag menar direkt ;) bra och ha en av varje kan jag känna.

toppe var mkt bättre i sitt lilla ben idag, förmodligen stukat sig lite , dom springer ju rätt mkt nu kusarna innan dom känner varandra helt.

imorron blir de till att rida båda igen, planen för Mr är att försöka rida ut lite, och finns orken och vädret är bra så gäller desamma för supreme!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0