17 december

hejsan hoppsan, becca klagade på uppdateringen så är kommer det ;)

idag har jag inte mått så jävla bra så jag var bara med på första lektionen, vilket var idrott. sen åkte jag hem. väl hemma så red jag kusarna. svingade mig upp på MR för första gången idag, han var super duktig och jätte snäll, men jisses va het!!! finns ingen broms på den kusen, och jävlar så stel!! han jobbar inget genom kroppen alls!!!, i slutet kunde jag böja igenom honom, få honom lugn och började känna viss rörelse i kroppen, men de där fortsätter vi jobba på redan imorron!

efter MR så red jag supreme, han var piggelin också, men gud vilken skillnad det var att sätta sig på honom!! han rör sig verkligen genom kroppen och lyfter sina ben och är mjuk som en gummiboll! inte fan kan man tro att han snart fyller 19!! håller han sig fin så får han nog hänga med på några tävlingar i sommar!

efter kusarna så mockade jag stallet och fyllde vattnet och matade köttdjuren ;) toppe mår också bra, han växer faktiskt! dock så har han nog trampat lite snett med vänster bak, för de är lite varmt och svullet men inget halt. vi får se hur det utvecklas, han står just nu linimentad och lindad ;) mitt lilla hjärta <3



Mr understatement..








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0