15 december

jaha, idag har vi haft avslutning på Special A och B hoppningen. De blidde först lekar i B kursen. barbacka dååårå.. och i A hoppningen hade vi som vi brukar poänghoppning, och dessie pessie vann iår igen. sedan åt vi fika och kollade på hoppfilmerna från spetz träningen samt nyköpingstävlingen.

efter allt kalas så åkte jag till stallet, de var så mörkt och eftersom jag inte vet hur MR reagerar på att bli lämnad ensam så vågade jag inte ta ut supreme och toppe på en tur på gärsbanan.. det får helt enkelt bli i helgen. då ska jag även svinga mig upp på MR, vi får väl se hur de går, han är ju så jävla stor.

fixade iställt stallet, rycktade alla och friserade MR och toppe. de blidde så fina så.

imorron äre björn som gäller, har lilla stallet ensam på morgonen och sedan kommer elin och då gör vi de stora stallet. på kvällen hänger jag med björn på svante träning.

i helgen ska jag även träffa emma, vi tänkte försökte tjuvplugga lite inför hästskötarexamen..


























Kommentarer
Postat av: emma

mvgbarn är vi, du o ja :)))))))))))

2010-12-15 @ 20:49:52
URL: http://emmaschwartz.blogg.se/
Postat av: Dessie

BÄSTA EMMA ! klart vi är! överlägset bäst

2010-12-17 @ 07:22:44
URL: http://teamsupreme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0