5 april

god morgon! har morgonfodrat och släppt ut kusarna. min första tanke när ja klev upp var : naae, varför jag? måste jag verkligen? men de gick.. ja klev upp.. kollade ut genom fönstret och såg snö! började direkt att leta efter ett rep som ja kunde använda när ja ska hänga mig!!!!! SNÖ! va i helvete liksom.. ajja, klev ut och tänkte jaja, de försvinner väl snart.. efter att ja fodrat gick ja upp och drack kaffe, sedan släppte jag ut kusarna, supreme var pigg och fin och han och hans lilla kompis gick långsamt längre bort i hagen..

när ja kom upp till huset la jag mig ett tag, sedan drog ja upp rullgardinen för att titta på supreme, va ser ja då... jo supreme jagar skiten ur den lilla , hahah.... tror mest de var på skoj, han är inte elak , de är mer den lille som biter supreme, men supreme jagar bara.. men just nu när ja tittar ut står dom bara brevid varandra o käkar grenar ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0