1 april

godmorgon..  sitter i skolan.. idag ska jag åka hem till elin och rida vid kl 1. blir bra. sen åker elin bort en vecka till egypten så ja får väl se om ja bor hemma hos dom då.. kanske kanske.. höll mitt nationella tal om aik - fb- supportrar igår.. de gick as bra. sedan hade vi samtal med karin och jag låg super bra till, har inte något ja behöver göra. skönt.. då kan ja iallafall andas ut och känna mig lite fri.

nu måste ja börja träna inför tävlingssässongen.. sista tävlingssässongen med supreme, sen blir han gammal gubbbe och får förmodligen komma hem igen. känns super bra. då köper jag ny häst och står förmodligen kvar hos elin med den, eller hos regina, ja får se .. de är ett tag kvar (:


Kommentarer
Postat av: Ida

Du borde komma och prova Aragorn nåndag! Han är ev. till salu :)

2010-04-01 @ 17:31:11
URL: http://inhast.blogg.se/
Postat av: Dessie

hur gammal då? :P

2010-04-01 @ 21:11:00
Postat av: Ida

Han är 12. Tror jag. haha

2010-04-05 @ 12:45:25
URL: http://inhast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0