Vart hemma idag..

asså ja vet inte vad det var för fel på mig imorse.. farsan kom upp och väckte mig.. och jag brukar snällt kliva upp.. men idag så tvär vägrade jag.. och de var inte så att jag var extra trött.. utan vägrade bara..
dressyr träningen blev inställt.. snyft..

vart med ruggert hela dan.. när kenny hade fotbollsträning gick vi en promenad och knäppte lite fräna bilder ;)












helt okej bilder för en mobil kamera tkr jag ;D
var skit svårt att välja vilka bilder ja skulle lägga in.. df de blev några st..

***********

ride supreme idag.. FULL JÄVLA KULA! hela löfstad rundan , och sen över vägen och hela golfrundan i full kula.  allt för att se om samma sak som hände regina , skulle hända mig.. haha men nejdå de gjorde de inte *stolt*


dags att sova kanske.. upp kl 6 imorron.. gäsp.. fodring på åby




Kommentarer
Postat av: Regina

Meeeehhh, såklart det inte händer dej o Supreme! Han är ju en klump jöö..Korint va/är snabbare, döööööööh :-P Hehe

2009-09-17 @ 22:57:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0