Ulrika Marknad

Jaha idag har jag då vart på Ulrika marknad med regina och veronica. Fanns lite djur där iallafall (: ville väl ta med mig en och annan häst hem.. men men .. inga stjärnskott direkt kanske.

Det fanns lite får , ankor , höns , hästar mm.
Regina och jag gick runt och glodde lite , och vipps så hittade jag världens största jävla grimma ;O det var helt sjukt. man måste nästan se den i verkligheten. men slänger in en bild.

Regina och jag såg även två fulla gubbar. och exakt så kommer regina och ja se ut om 50 år xD


marknad.hästar.får.
regina och jag om 50 år.största grimman jag någonsin sett.grimman vs. ett normalt stort träns.

***********

Världens finaste häst fick vila idag. kom hem för sent. imorron ska jag jobba hos fredrik. sen ska jag träna dressyr (:



God natt (:


Kommentarer
Postat av: Marie

HJÄLP!! GODZILLAGRIMMA??

2009-09-09 @ 22:15:09
URL: http://flaret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0