RIP Patrick Swayze

NEEEEEEJ! jag är helt chockad!!!! varförrr??? han kan ju förfan inte bara gå och dö!!! Nu kommer man ju vara helt as ledsen när man ser dirty dancing nästa gång ;(


" Sedan mars förra året har Patrick Swayze slagits mot elakartad cancer i bukspottskörteln.
Hans hälsa har flera gånger varit mycket dåligt, men mot alla odds har den 57-årige skådespelaren hela tiden lyckts komma tillbaka. Nu är kampen över. Swayze somnade in i går, i Los Angeles.
Han avled stilla, omgiven av sin familj, efter 20 månaders kamp mot sjukdom "


RIP världens snyggaste kille!



*********

de jag älskar med rid dagarna är att vi alltid får pizza ;D tisdagar och fredagar.. tjoho..
idag var det lite annorlunda.. på spårvagnen började vi prata med en kille som oxå skulle till åby.. han åkte hela vägen till åby med oss och stannade när vi åt pizza ;O han hette glenn (:






idag på hopp specialen red jag Nirvana såklart (: hoppade hoppslingan.. lite tråk :P men ändå kul.

sen blev de cat fight mellan jonna och madde ;O dock kul att titta på.




************

supreme får vila idag.. nu ska jag bort till regina.. ska sova där inatt (:

" inatt inatt är de du är de ja "  grrrrrr *s*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0