Hund Utställning

till och börja med tänkte jag bara säga att ja mår lite bättre idag (: trött och sjukt ont i kroppen men annars helt okej! blir till att sova tidigt idag. Red faktiskt en liten tur på supreme.. hade med mig korint lös.. och så vallade vi kor tillsammans , jag , hästarna och zakita (:


**********

jaha igår så ställde jag ut elvis (: var super nervös! jag hade ju ingen aning om hur man skulle göra!! men vi lyckades väldigt bra! Elivs fick två priser :D HP och BIM :D TJOHO! och till er som inte förstår va de betyder.. fuck you (:



elvis badas dagen innan



elvis fönas



HP och BIM vinnarn ;)


 
Snyggaste papillonen som finns ;D




Kommentarer
Postat av: Regina

ASG Klockrent! Coola bilder mä :)

2009-09-14 @ 20:14:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0