Fucking skola..

sitter nu i skolan..inte alls roligt! dör på de här. vill hem! ja igår när jag äntligen skulle gå och lägga mig så hade ja släckt överallt i rummet o la mig skönt ner i sängen. STICK! ao.. tro på fan att de låg en geting i sängen! ja började nästan gråta.. ja hatar getingar!!!!!


ska härda ut denna skoldag och sen så ska jag bara mysa med supreme..
han stog o mös igår när jag bara pysslade om honom.. och gav mig en lite förvånad blick när jag släppte honom efter att ha borstat. typ va?? ska vi inte ut??

men sen ändrades det till en nöjd blick.. och sen gick han upp och tiggde mat ;D

Supreme och Hagens Korint
älskar er <3



******************


lägger även in en snygg bild från de lilla kundvagns rallyt.

tack hanna för att du gjorde så vi välte xD pang sare bara och jag voltade ur den.
där av ser jag nog lite rädd ut på bilden.. xD
men roligast var nog ändå att sitta i vagnen hela vägen ner i hissen och bort till hemköp! :D
har sjukt ont i knäna.. mohaha.. sjukt kul! en gång till!



Kommentarer
Postat av: marie

Har du varit anställd på Anticimex i ett tidigare liv? Verkar som om alla insekter är ute efter att hämnas på dig för något!!!???

2009-09-30 @ 20:16:56
URL: http://flaret.blogg.se/
Postat av: Dessie

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH!! , ja kanske de.. skulle vara en ganska vettig förklaring.. eller bara ren otur och att ja älskar skogen! :D

2009-09-30 @ 21:32:10
URL: http://teamsupreme.blogg.se/
Postat av: Hanna

Det var så lite så:D hahahaahhha

2009-10-01 @ 20:06:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0