Tjenare sömnproblem..

asså shit , nu är klockan snart 5 på morgonen ,
och jag har fortfarande inte somnat! blir galen på de där..
har legat o vride och vänt på mig i sängen.. och nu gav jag upp.. de är bara för att supreme vilat några dargar.. de är de jag får igen för nu.. brukar bli såhär när han vilar.. jag rör mig inte tillräckligt mkt. fan asså.. och så är de skola snart.. om exakt en och en halv timme är de dags att börja klä på sig och göra sig iordning.. skulle jag turligt nog somna nu , kommer de bara bli jobbigare för mig.. för då kommer jag aldrig komma upp.. ajja , får väl lyssna på lite musik..



mot plugget..

****************

asså ingen fattar hur jävla trött jag är.. och arg. finns idioter asåå.. herregud..

nu har jag mest dåligt samvete för att jag inte ens orkade gå bort och pyssla om supreme.. stackars stackars..






godnatt..
supreme och korint - jag älskar er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0