tidigt..

jaha nu är jag vaken och de är dags och gå till stallet och rida ;O hehe.. tänkte att ja rider fan innan skolan. de blir kanon! sen måste jag plugga? kan ni fatta detta. plugga , på lovet?. shit. ajja. tänkte ta en mysig liten tur på supreme. nått som inte gör att han kommer ha träningsvärk men som han ändå tkr är lite jobbigt ;)



gick kanon att rida.  ;D han var fin. lite seg till en början och jag tänkte amen vafan , va äre för fel , han brukar ju vara helt galen ute , men efter första galoppen kom gamla goa supreme tillbaka. jag fick inte stopp på honom. hihi ;)

sen åkte jag ju till skolan , fick panik när jag såg vad det var jag skulle göra , stort jävla prov på flera sidor. ojsan hoppsan. en typisk fråga på provet " på 1900-talet fans det 10 000 hjortar här men år 1920 fanns det 100 000 , varför? " jaadu. men jag var faktiskt smart och svarade jätte bra.

men men , sen träffade jag esset , och det var ju sjukt länge sen faktiskt. var trevligt (: gillar essets kommentar påvägen hem " dessie du har ju läppsyl så kan inte jag få en puss , duvet de är ju lågkonjektur och då slipper ju jag köpa ett eget " haha!


nu är jag sjukt trött och har jätte ont i huvet. vill bara sova. så jag får väl göra det (: imorron blir de nog till o mjuka upp supreme och börja plocka ordning lite i transporten ;)

PUSS OCH GODNATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0