Skola..

jahapp , då sitter man i skolan som vanligt typ.. blää bajs usch.. håller på med massa ekonomi skit och ska sätta ihop en eget budget.. fan va trist. vad hände med ; pappa kan jag få pengar??


idag slutar vi kl.4 och då kommer min käre fader och hämtar mig ;D sedan ska jag väl åka till regina och kanske dricka kaffe!;D sedan blir de till att mysa med supreme och korint .. kanske skritta en sväng??


jag skulle verkligen vilja strypa min hovslagare som fortfarande inte komme.. de är ju sinnersjukt! supreme har haft en tappsko i flera veckor nu!!! ARRRRGH.. ska minsan skriva ett skapligt argt sms till honom nu!






*************

ah slutet av denna skoldag kunde väl vart bättre..


men men , var iallafall mysigt att ta en barbacka tur på supreme! i stormen! han var galen! TJOHO :D as kuuuuuuul!

imorron äre praktik hos fredrik spetz som gäller igen..

men just nu vill jag bara att denna dag ska ta slut..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0