Praktik hos Fredrik Spetz

vart en super bra praktik dag och många skratt me jajja! :D

IDAG KOM ÄNTLIGEN REGINA , KAI OCH BARNEN HEM!
dom hade med sig jätte fina presenter !! två jätte jätte fina navel percingar och ett par bjönbrog short och en björn borg tröja :D hade så mkt o prata om att supreme fick vila :O  vi anmälde mig även till tävlingen i linköping den 31. :D kulkul!


***********


här kommer äntligen lite av hopp special bilderna med åby gruppen! xD de var så många bilder.. så tog bara några..



jag , elin , jag




emelie , fredrika , jonna



jonna, fredrika , jag



emelie och jag :D


de där bilderna kan ni ta brudar xD de andra var FUCKADE! xD

synd bara att de inte var någon bild på när becca hoppade???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0