Öla

jaha igår så sov ja över hos ruggert. var la gött. vi ölade lite på kvällen. mys pys ! xD
jag måste ju bara säga de att rugge och jag har den bästa humorn i världen.



*************

och yes yes yes..
red supreme på en mys tur.. skrittade mest. HAN VAR UNDERBAR! den lilla vilan gjorde susen på honom!
jävlar , idag kändes han stor.. man var inte kartig på de där energipaketet. kändes som att han kunde explodera när som helst.. och de gjorde han ju några gånger med! tjoho. fan va kul!





nu är jag lite frusen efter ridturen, och funderar på att hoppa in i en varm dusch!
tyvärr kan jag väl bara duscha typ 5 min.. med tanke på att varmvattnet inte räcker längre xD LANDET tjoho!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0