Mysiga supreme..

jaha , plugget gick väl bra. föreläsning med carina möller idag också. var väldigt intressant tycker jag.. och dom där 3 timmarna var inte så jobbiga.
och klassen var helt galen som vanligt xD



ao och efter plugget så köra farsan och jag till körskolan..
nu är de en jävla massa lektioner bokade..

hon sa snällt: är det någon speciell du vill köra med?
Jag : nej för fan , de spelar ingen roll!
hon: ja men då bokar ja in dej på lasse..
jag: ojoj.. stackars lasse

har inte hört någon skratta så mkt som hon gjorde på länge.. sen fortsatte hon bubbla om hur snäll och lugn lasse är.. kan ju säga att de kommer han inte vara efter han kört med mej , ute i klinga och mer landsbyggd sådär så är jag ju tvärsäker, här är de jag som bestämmer! , men i stan.. jävlar.. då får jag panik och känner mig allämnt liten..

stackars lasse..

************

Sedan drack jag kaffe med regina. och pratade om de mesta. mest pratade vi nog om den veckan jag ska vara själv hos regina. ska passa deras hur och alla djur när dom åker till turkiet. ska bli lite sköjj.. (: ska blir skönt att få vara lite själv.

Sedan gick jag ut och pysslade om hästarna.. och linementade rygg och ben på supreme. sedan slängde jag på täckena och gav mat och hö (:

nu sover dom nog gott..





nu ska jag äta ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0