igår , idag..

vad ska jag börja med.. börjar med hur gårdagen såg ut..


vaknade av att regina ringde och väckte mig kl 10. då åkte vi till maxi och shoppade loss.. regina hade pippi på smycken!

Garvade så ja tjöt typ hela dan.. AS sköjj.. men vi har ju alltid så sjuka saker för oss..
När regina och jag skulle fika så slog de slint i huvet på henne.. vi kom fram till tjejen i kassan och skulle betala .. när vi skulle gå där ifrån så tackade vi och skulle gå och sätta oss.. men då säger regina: dessie vetu , jag var påväg och säga godmorgon fitta åt henne ;O HHAHA.. de låter inte ett dugg kul här.. men ja garvar högt för mig själv just nu. självklart utvecklade vi de där och satt o sa godmorgon fitta till alla och tillslut blev de att vi sa " ska vi dela fitta" HAHA..




regina tyckte att jag skulle bli ihop med honom, för han är ju skitsnygg.



fan va snygga vi är i våra jägar mössor.

***************

Sedan var det party med bästa hg hos emma :D
trevlig kväll.. som vanligt gör ju jag bort mig. men antar att folk börjar vänja sig vid det hah ;D
tack emma för en super duper fest! ;D







***********

vaknade och fick panik lver hur mkt klockan var.. och lite panik över hur dåligt jag mådde xD
hävde i mig en hel mans portion mat och kuta iväg till stallet. sedan red jag ut på en 2 timmars tur :D super härligt! , och nu mår jag alldeles underbart! :D
supreme var helt klockren idag. vilken jävla energi! :D TJOHO.



nästa tävling blir på vreta nästa lördag ;D hoppas han är pepp.


Kommentarer
Postat av: marie

Kul, då ses vi där!!

2009-10-11 @ 12:45:07
URL: http://flaret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0