håller ja på o bli sjuk?

hejsan hoppsan. mår skit idag. mår illa och har feber. usch! måste skriva grattis till marielle som fyller år idag! ;) hon börjar bli en stor tjej! sov över hos regina igår till idag med. igår morse var super härligt. gick upp tidigt och red ut en långtur! heeelt underbart , supreme var bäst ;) sedan var regina och jag på stan sen på maxi heeeeela dan. haha. ;D sen tråkigt nog när man vaknar idag , så mår man piss! ;O så jävla tråkigt. måste ju rida supreme idag , och så har jag lovat att åka till norsholm och rida fancy idag! , så ska knarka treo och sen se till o orka med båda sakerna! jag kan ju inte vara en mes!





bara måste måste måste försöka krya på mig snabbt nu så ja kan gå till stallet o rida ! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0