Hagens Fancy

jaha , sjuk och jävlig som ja är så åkte jag ut till norsholm och tittade på fancy. hon var en väldigt fin tjej. som tydligen hade jätte jätte fin hoppteknik. (y) Hon var väldigt rädd och man var tvungen att vara väldigt försiktig.
Ända chansen för mig att få ordning på henne är genom att ta hem henne. annars går det inte. hon måste få förtroende för mig. och de får hon inte om ja bara kommer en gång i veckan. ;( Men problemen är ju då många. Jag har ju redan två valackar hemma och ska jag då komma med ett sto? Har jag tid? gisela vill att ja ska få tävlingsmeriter på henne, men ja är snart 18 och man får bara tävla ponny tills man är 18, jag har inte råd att betala träningar och tävlingar och hovslagare för henne också. plus hö och havre osv.. så , imorron måste jag nog ringa och säga att de inte kommer gå.. hur mkt jag än vill. ;/


Kommentarer
Postat av: Linda

Du får rida avd B på ponny oavsett ålder :)

2009-11-01 @ 19:12:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0