God morgon..

Jahapp , då har man slage upp ögonen denna söndag också.. fan.. ajja just nu sitter jag här med elin , men hon ska hem snart och då drar jag mig till stallet.. ska rida supreme lite idag med.. men först hoppas jag på morgonkaffe hos ruggert..





anfallna av älgflugor igen.. men men..
Shit.. supreme var västa energi paketet idag igen. Red borgsholms rundan. och hade tanken att bara rida ut på en mystur. men ojsan hoppsan , han var för pigg för det. skulle trava lite lätt när han bara kaaaaaabom drar av i full kula och bara exploderar xD hahah han är så jävla cool den där kusen. Men det vart en riktigt mysig halvlugn tur.
men jag ställde mig tanken flera gånger under ridturen..

undra om det är någon annan som klarar av att sitta kvar och kontrollera supreme när han blir som starkast?
förutom mig och regina då.
skulle vara jäääävligt kul och se faktiskt xD haha .. fan va folk skulle flyga av! MOHAHA..

JAG HAR VÄRLDENS FRÄNASTE HÄST!




http://www.youtube.com/watch?v=7K9WrOIxGSg

bäst..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0