fixat inför tävling..

jaha idag har jag fixat lite inför tävlingen på lördag *nervös* vet inte varför jag är nervös. helt onödigt egentligen ;) känns som att jag bara försöker övertala mig själv nu att jag inte är nervös. men usch.  hade ju en period när jag aldrig blev nervös. kan inte den perioden komma tillbaka! ;D

idag röck vi äntligen manen på supreme , så nu ser han ut som en mupp ;)


supreme studerar mig när kaster ner hö ;)


 haha snyggt. lite längd skillnad blev de ju på manen iallafall x)



fyfan , kolla så jävla söt korint är. kan man tro att han snart är 26 år? NEJ!
och vild som fasen är han oxå. han är ju piggare och fräschare än supreme typ x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0