bajs skola...

var för trött för att skriva igår , men igår vare iallafall special hoppning och jag hade Mbrahma ( stavning? ) gick väl bra. snygga bilder kommer sen xD

supreme fick en vilo dag så jag kunde plugga! städade huset och myste med hundarna.


*******

nu är jag i skolan och just nu känns de rätt okej med tanke på att ja är klar med allt för tillfället.. känns toppen. men sen har vi fucking redovisning och FAIL säger ja bara!

idag ska jag väl rida någon härlig tur på supreme och sedan städa hela huset igen , för imorron kommer ju regina , kai och barnen hem :D och jag vill ju inte att dom ska behöva komma hem till ett skitigt hus ju!

imorron äre oxå praktik hos fredrik spetz igen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0