back in skolan..

asså ja , jag och min svengelska asså. är så trött på detta nu. jag vill bara sova!!! jävla skit..
ajja snart får jag iallafall åka hem, hem till 3 glada hundar och 2 glada hästar som alla vill ha mat! :D och såklart , ett tomt hus.. men de känns helt okej att bo ensam faktiskt. vaknar varje natt o håller på att kvävas , de beror på att 3 hundar ligger på mig! HOPP NER! ;D sen somnar man om igen (:
bäddade faktiskt rent igår , BARA SÅ DU VET REGINA! x) snus fläckar och hundhår.. mumms (: kan tänka mig att de kommer vara snus fläckar ifrån mig när ni kommer hem.

är sjukt avundsjuk på regina, kai och barnen.. dom sitter i 30 graders värme i bara bad kläder medans jag fryser under flera filtar och ett antal lager med kläder!


idag ska jag väl ta mej en redig ridtur! ;D lille plutten.. undrar vad de är med honom , haha.. ååh.. han är såå glaad :D självklart är ju de jätte kul , men hah.. as glad hela tiden , de brukar han ju inte vara .. han är så söt.


skriver vart ja red senare ikväll.





( lite bild brist ) saknar min data med alla bilder..


red finstad rundan , supreme var så jävla underbar! red i hoppsadeln idag , brukar ju typ bara rida barbacka annars. men han var klockren! o vilken energi!

nu blire till o plugga och sen kissa alla hundar o sen sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0