Zorro hoppning..

jaa , vad ska jag säga xD trodde att detta skulle vara plätt lätt för mig och supreme. men världens minsta ridhus ( de gör egentligen inte så mkt) men jävligt illa vägar till alla hinder. shettis vägar. och jag hade fan störst häst av alla .. men supreme gjordet ändå bra , 8fel i 1.10 och 2a i LD.



 jag som zorro då..



lilla syster och supreme. hon var inte lite rädd när hon satt där. HAH!



men men , imorron ska regina och jag åka ut till linda och hämta klippmaskinen , sen ska supreme rakas ,sen blir det och ladda inför årets sista tävling i mjölby regionalt. ojoj , undrar hur de kommer gå..



Kommentarer
Postat av: Marie

Grattis! Var var ni o hoppade maskerad? Kan tyvärr in tre kollapå er i Mjölby men vi håller alla tummar vi har!!

2009-11-07 @ 19:20:07
URL: http://flaret.blogg.se/
Postat av: Dessie

hehe jaa (; i vånga.. ja men gud de gör inget (; jajjamensan håll tummarna! så kanske de går haha (:

2009-11-07 @ 20:44:08
URL: http://teamsupreme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0