skolan..

BAJS SKOLA! bokstavligen.. idag hade en viss person bajsat på skoltoan! helt sjukt , hur fan kan man bajsa i skolan? hur fan kan man koppla av när folk kommer och rycker i dörrarna?? sinnessjukt! sen kommer jag och ville ha ett glas vatten , öppnar toa dörren och de kändes som en rak höger.. kvällningar ohja.. SLUTA BAJSA PÅ SKOLAN! herregud..


vill bara hem.då kunde jag ju rida supreme i ljuset. sol är de oxå.. bara för att jag är i skolan. är jätte nervös inför kvällen. första körlektionen på körskolan! herregud.. gaaaah.. pappa ska fan i mej åka med i bilen! han är min trygghet!  jaha , sen kommer jag väl hem vid kl. 6 och då äre väl bara att dra på sig termostället, på med kepslampan och ut och rida!



vill ha..


körskolan gick as bra! övade på allt ja redan övat på, förutom att de var inne i stan och jag är ju van vid mina trygga små grusvägar! shit pomme. men men bra gick de ;)
nu blir de till att gå ut i mörker , regn och kyla bort genom kohagen till stallet. ska mjuka supreme lite idag inför träningen imorron. men först ska jag fan i mej ta en kaffe hos regina!!! OVANLIGT VAAA! 




SUPREME VAR BÄST!!!!!
men såklart , han är ju världens bästa häst!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0